هیچگاه دستگاه DVR نخرید
نوشته شده توسط : رضا حمیدی

خرید دستگاه DVR یک هزینه اضافی هست اول اینکه شما میتونید با قرار دادن یک شبکه برای دوربین های مداربسته هزینه خرید دستگاه DVR رو از بین ببرید و این کار رو انجام ندهید دوم اینکه دستگاه های DVR اغلب به دلیل اینکه مدت زیادی روشن هستند خیلی زود از بین میرن پس بهترین راه اینه که یا برای ساختمونتون یه نگهبان بگیرید یا اینکه دوربین مدار بسته رو همونطور که گفتم به یکی از شبکه های ساختمان اختصاص بدید تا برای همسایه ها هم قابل مشاهده باشه اینطوری نه هزینه اضافی میکنید برای خرید دستگاه DVR و نه اینکه باعث میشه دستگاه از بین بره ولی خب برخی از افراد نیاز میدونن که این دستگاه رو تهیه کنن که من پیشنهاد میکنم از سایت دستگاه DVR ساختمون دات کام استفاده کنید این سایت رو من قبلا امتحان کردم و دو سه بار ازش برای خرید دستگاه های مختلف استفاده کردم هم سایت خوبیه هم دسترسی مناسبی داره.





:: برچسب‌ها: هیچگاه دستگاه DVR نخرید ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: